Obchodní podmínky
1. Všeobecná ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím, kterým je SPEG sro se sídlem Mladých budovatelů 716/50, 972 26, Nitranské Rudno , IČO : 545 900 94 , DIČ: 11 prodávající") a kupujícím, jejímž předmětem je koupě a prodej zboží na internetové stránce obchodu prodávajícího.
Kontaktní údaje prodávajícího:
Email: obchod@topkachle.sk
Telefon: 0905 571 614
Poštovní adresa: SPEG sro Mladých budovatelů 716/50, 972 26, Nitranské Rudno, (adresa pro zasílání reklamací a pošty).
1.2. Kupující bude před odesláním objednávky vyzván, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že se s těmito obchodními a reklamačními podmínkami seznámil, přečetl je, porozuměl jejich obsahu a v celém rozsahu s nimi souhlasí.
1.3. Seznam zboží na internetové stránce elektronického obchodu www.topkachle.cz, kterou provozuje prodávající, je katalogem běžně dodávaného zboží a prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost všech uvedených zboží. Dostupnost zboží je jasně uvedena u každého nabízeného zboží a je prověřena po zaevidování objednávky před jejím potvrzením kupujícímu.
2. Způsob uzavírání kupní smlouvy
2.1. Kupní smlouva je uzavřena závazným akceptováním návrhu na uzavření kupní smlouvy kupujícího prodávajícím ve formě e-mailové zprávy kupujícího zaslaného prodávajícímu a/nebo ve formě kupujícím vyplněného a odeslaného formuláře na internetové stránce prodávajícího a/nebo ve formě telefonické objednávky kupujícího prodávajícímu (dále jen "objednávka ").
-
Po odeslání objednávky bude tato objednávka zaevidována a na e-mail kupujícího bude obratem doručeno potvrzení o zaevidování objednávky prodávajícím. Na uvedenou e-mailovou adresu kupujícího bude po ověření dostupnosti objednaného zboží doručeno potvrzení o přijetí objednávky, platební údaje a v případě potřeby zaslány veškeré další informace ohledně dané objednávky.
-
Závazným akceptováním objednávky kupujícího prodávajícím je e-mailové potvrzení prodávajícím kupujícímu o akceptování a přijetí objednávky po předchozím zaevidování objednávky kupujícího. Všechny ceny za zboží a služby a veškeré poplatky v internetovém obchodě jsou uváděny včetně DPH.
2.3. Závazné akceptování objednávky obsahuje údaje o názvu a specifikaci zboží, jehož prodej je předmětem kupní smlouvy, dále údaje o ceně zboží a/nebo jiných služeb, údaj o dodací lhůtě zboží, název a údaje o místě, kde má být zboží dodáno a údaje o ceně , podmínkách, platebních podmínkách, způsobu a termínu přepravy zboží do dohodnutého místa doručení zboží pro kupujícího, údaje o prodávajícím (obchodní jméno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodním rejstříku apod.) případně jiné údaje.
2.4. Kupující může doručit prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky (viz kontakt) prodávajícímu ve lhůtě do 24 hodin od doručení objednávky oznámení, že objednávku ruší – stornuje. Kupující je povinen v oznámení o zrušení objednávky uvést jméno, číslo objednávky, e-mail a popis objednaného zboží. V případě zrušení objednávky prodávající neúčtuje kupujícímu žádné poplatky související se zrušením objednávky. V případě, že kupující zaplatil prodávajícímu kupní cenu nebo její část v době do zrušení objednávky, prodávající vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část ve lhůtě nejpozději do 14 dnů, od zrušení objednávky převodem na bankovní účet kupujícího, pokud si smluvní strany nedohodnou jiný způsob vrácení kupní ceny.
3. Práva a povinnosti prodávajícího
3.1. Prodávající je povinen:
a) dodat na základě objednávky potvrzené prodávajícím kupujícímu zboží v dohodnutém množství, kvalitě a termínu a zabalit je nebo vybavit k přepravě způsobem potřebným k jeho uchování a ochraně,
b) předat kupujícímu spolu se zbožím v písemné nebo elektronické podobě všechny doklady potřebné k převzetí a užívání zboží a další doklady předepsané platnými právními předpisy (daňový doklad).
3.2. Prodávající má právo na řádné a včasné zaplacení kupní ceny od kupujícího za dodané zboží.
3.3. Prodávající má právo stornovat objednávku, pokud z důvodu vyprodání zásob nebo nedostupnosti zboží není schopen dodat zboží kupujícímu ve lhůtě stanovené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě, pokud se se zákazníkem nedohodne na náhradním plnění. O stornování objednávky bude zákazník informován telefonicky nebo e-mailem obratem, nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne přijetí objednávky a v případě úhrady kupní ceny nebo její části budou zákazníkovi finanční prostředky vráceny ve lhůtě 14 dnů na jím určený účet, pokud se s prodávajícím nedohodne jinak .
4. Práva a povinnosti kupujícího
4.1. Kupující je povinen:
a) převzít objednané/zakoupené zboží v dohodnuté odběrní lhůtě,
b) zaplatit prodávajícímu dohodnutou kupní cenu v dohodnuté lhůtě splatnosti včetně nákladů na doručení zboží,
c) nepoškozovat dobré obchodní jméno prodávajícího.
4.2. Kupující má právo na dodání zboží v množství, kvalitě, termínu a místě dohodnutém smluvními stranami v závazném akceptování objednávky.
5. Dodací a platební podmínky
5.1. Zboží je prodáváno dle vystavených vzorů, katalogů, internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.
5.2. Kupující je povinen převzít zboží v místě, které je uvedeno v akceptaci objednávky kupujícího prodávajícím. V případě, že dojde k prodlení dodání zboží ze strany prodávajícího, prodávající je oprávněn po dohodě s kupujícím prodloužit lhůtu pro dodání zboží. Prodávající je povinen splnit objednávku kupujícímu a dodat kupujícímu zboží ve lhůtě nejpozději do 30 dnů. Kupující má v případě prodloužení této lhůty právo od smlouvy odstoupit. V případě, že kupující po telefonickém nebo e-mailovém potvrzení objednávky nepřevezme zboží v odběrní lhůtě 18 dní bez předchozího písemného odstoupení od smlouvy, je prodávající oprávněn uplatnit nárok na úhradu vzniklé škody ve výši skutečných nákladů na pokus o neúspěšné doručení objednávky, který je povinen kupující zaplatit prodávajícímu za nedodržení - porušení kupní smlouvy. Po uplynutí odběrní lhůty je prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a prodat zboží třetí osobě.
5.3. Prodávající je oprávněn vyzvat kupujícího prostřednictvím sms a/nebo e-mailem k převzetí zboží před uplynutím lhůty dohodnuté v kupní smlouvě.
5.4. Rozměry a ostatní údaje o zboží obsažené v katalozích, prospektech a jiných písemnostech prodávajícího se mohou odlišovat od skutečnosti o ± 1% z uvedené hodnoty.
5.5. Místem dodání zboží je místo uvedené v akceptaci objednávky prodávajícím, nedohodnou-li se smluvní strany v kupní smlouvě jinak.
5.6. V případě, že prodávající dopraví zboží kupujícímu na místo určené v kupní smlouvě kupujícím, kupující je povinen převzít zboží osobně nebo zajistit, aby zboží převzala osoba, kterou zmocní pro případ své nepřítomnosti k převzetí zboží uvedeného v kupní smlouvě. Bude-li třeba dodávku zboží opakovat z důvodu nepřítomnosti kupujícího na místě určeném v kupní smlouvě, veškeré náklady s tím vzniklé hradí kupující, a to zejména opakované dodání zboží na místo určení v kupní smlouvě. Zboží se považuje za dodané okamžikem doručení zboží na adresu uvedenou v závazné akceptaci objednávky. Bude-li třeba dodání zboží opakovat z důvodu nepřítomnosti kupujícího nebo v případě, že kupující bez předchozího písemného odstoupení od kupní smlouvy nepřevezme zboží do 7 dnů po marném uplynutí časového rozsahu na doručení, vzniká prodávajícímu nárok na uplatnění náhrady za vzniklou škodu ve výši skutečných nákladů na pokus o neúspěšné doručení zboží.
Objednané zboží bude zasláno prostřednictvím vybrané zásilkové služby na jméno a adresu kupujícího v rámci České republiky. Faktura, která slouží zároveň jako záruční list a tiskopis reklamačního formuláře jsou dodávány spolu se zbožím nebo e-mailem. Doba dodání zboží je 2-10 pracovních dnů pokud není u produktu uvedeno jinak (všimněte si dostupnost zboží, která je uvedena u každého produktu).
5.7.Kupující je povinen zásilku při přebírání zkontrolovat a v případě, že na první pohled má známky poškození, je otevřená, deformovaná, slyšet řinčení skleněných střepů a podobně, ihned ji reklamovat u kurýra.
V případě, že kupující po převzetí zjistí, že zboží je poškozeno, je povinen tuto skutečnost oznámit prodávajícímu e-mailem nebo telefonicky a poškozené zboží, pečlivě a řádně zabalené k přepravě, zaslat na poštovní adresu prodávajícího k odstranění vady zboží, k uplatnění slevy na zboží, k dodání nového zboží, resp. se žádostí o vrácení platby za zboží nebo dle dohody mezi kupujícím a prodávajícím.
5.8. Kupující ke každé zásilce obdrží fakturu, která slouží jako záruční list i vratku - formulář na odstoupení od smlouvy, kterou je třeba při odstoupení od smlouvy vyplnit.
5.9. Způsoby dopravy a plateb
Doručení bude formou výběru zákazníka při objednávce. Zákazník uhradí za zboží dopředu, převodem na účet prodávajícího, případně při přebírání zboží.
Osobní odběr na provozu internetového obchodu - osobní odběr je možný po telefonické domluvě, platba v hotovosti při převzetí zboží.
6. Kupní cena
6.1. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu zboží dohodnutou v kupní smlouvě a/nebo dle ceníku prodávajícího platného v době uzavření kupní smlouvy včetně nákladů na doručení zboží (dále jen „kupní cena“), bezhotovostním převodem na účet prodávajícího, uvedený v závazné akceptaci objednávky, nebo v hotovosti v případě osobního odběru.
6.2. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu za sjednané zboží ve lhůtě dle kupní smlouvy.
6.3. Všechny akce a slevy na prodávané zboží jsou platné do vyprodání zásob, pokud u konkrétního produktu není uvedeno jinak.
6.4. Chyby a omyly v názvech, popisech a ve vyobrazení produktů jsou vyhrazeny.
6.5. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží až úplným zaplacením celé kupní ceny za zboží.
7. Nepřevzetí zboží, nedodržení - porušení kupní smlouvy
Závazným akceptováním objednávky kupujícího dle bodu 2.2 těchto všeobecných obchodních podmínek vzniká kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím. V případě, že kupující po telefonickém nebo e-mailovém potvrzení objednávky nepřevezme zboží v odběrní lhůtě 18 dní bez předchozího písemného odstoupení od smlouvy je prodávající oprávněn účtovat kupujícímu poplatek za pořízení zboží, ve kterém jsou zahrnuty i poštovné náklady na expedování a zpětné doručení zásilky na naši adresu. V případě kurýrní služby se jedná o tři pokusy o doručení zásilky. Po třetím neúspěšném pokusu kurýrní služba vrátí zásilku na naši adresu. Poplatek za pořízení zboží, ve kterém jsou zahrnuty i poštovné náklady na expedování a zpětné doručení závazně objednaného zboží, je povinen kupující zaplatit prodávajícímu za nedodržení - porušení kupní smlouvy. V případě slovenské pošty je odběrní lhůta 18 dní, v případě kurýra jde o tři opakované pokusy doručit zásilku zákazníkovi. K nedodržení, porušení kupní smlouvy dochází iv případě, že kupující odmítl zásilku převzít bez předchozího písemného odstoupení od smlouvy. V těchto případech je prodávající oprávněn účtovat kupujícímu poplatek za pořízení zboží a prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a prodat zboží třetí osobě.
Nedodržení - porušení kupní smlouvy lze vyřešit i tímto způsobem:
a) kupující uhradí částku 50,00 €, která představuje náklady spojené s poštovným a balným, které bylo za Vás uhrazeno při expedování zboží, které jste si závazně objednali. V poplatku 50,00 € je zahrnuto poštovné a balné za vrácení zboží na naši adresu (česká pošta a kurýrní služba si účtuje další poštovné náklady za vrácení zásilky),
b) kupující má také možnost požádat o opakované zaslání zásilky na dobírku. V tomto případě budou kuujícímu účtovány další poštovné náklady ve výši 50,00 €, které budou přičteny k celkové sumě objednávky.
V případě, že si kupující nezvolí ani jednu z výše uvedených možností a bez předchozího písemného odstoupení od smlouvy nepřevezme zboží na místě určeném kupujícím a/nebo v časovém rozsahu, který si kurýr s kupujícím předem dohodl, vzniká prodávajícímu nárok na uplatnění náhrady za vzniklou škodu. ve výši skutečných nákladů na pokus o neúspěšné doručení objednávky. Zároveň Vás upozorňujeme, že v případě neuhrazení náhrady, budeme nuceni podniknout právní kroky ve prospěch vymahatelnosti v souladu s platnými Všeobecnými obchodními podmínkami naší společnosti, se kterými jste souhlasili při odeslání objednávky.
8. Reklamační řád (odpovědnost za vady, záruka, reklamace)
Záruční servis zajišťuje provozovatel obchodu. Prodávající nabízí možnost vrácení nepoužitého zboží a odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku ve smyslu § 7 zákona č.. 102/2014 Zz do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží však musí být nepoužívané, nepoškozené, kompletní, včetně příslušenství a daňového dokladu o koupi.
8.1. Prodávající odpovídá za vady zboží a kupující je povinen reklamaci neprodleně uplatnit u prodávajícího dle platného reklamačního řádu. Adresu a telefonní číslo najde kupující v sekci Kontakt na internetové stránce topkachle.sk.
8.2. Na vyřizování reklamací se vztahuje platný Reklamační řád, který je součástí Všeobecných obchodních podmínek zveřejněn na internetové stránce prodávajícího. Kupující zaškrtnutím políčka před odesláním objednávky prodávajícímu potvrzuje, že si Reklamační řád přečetl a v celém rozsahu s ním souhlasí a zároveň potvrzuje, že byl řádně informován o podmínkách a způsobu reklamace zboží včetně údajů o tom, kde lze reklamaci uplatnit.
8.3. Reklamační řád se vztahuje na zboží zakoupené kupujícím od prodávajícího ve formě elektronického obchodu na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.
8.4. Kupující má právo uplatnit si u prodávajícího záruku pouze na zboží, které vykazuje vady, které zavinil výrobce, dodavatel nebo prodávající, vztahuje se na něj záruka a bylo zakoupeno u prodávajícího. Záruka se nevztahuje na mechanicky poškozené zboží, které zavinil kupující.
8.5. Kupující je povinen provést prohlídku zboží při převzetí zboží. Pokud tak neučiní může uplatnit nároky z vad zjištěných při této prohlídce jen když prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době převzetí zboží.
8.6. Během záruční doby má zákazník právo na bezplatné odstranění vady po zaslání zboží včetně příslušenství, dokumentace spolu s dokladem o zaplacení na poštovní adresu prodávajícího, která je určena k zasílání reklamací a pošty.
8.7. Pokud zboží vykazuje vady, zákazník má právo uplatnit reklamaci s ust. § 18 odst. 1 písm. 2 zákona tak, že doručí zboží na poštovní adresu prodávajícího a vyplní reklamační formulář pro uplatnění reklamace. Kupující je povinen ve formuláři přesně označit druh a rozsah vad zboží. Reklamační řízení zboží, které lze objektivně doručit prodávajícímu začíná dnem, kdy jsou splněny všechny následující podmínky:
a) doručení vyplněného formuláře k uplatnění reklamace od kupujícího prodávajícímu,
b) doručení reklamovaného zboží od kupujícího prodávajícímu na poštovní adresu prodávajícímu.
8.8. Prodávající doporučuje kupujícímu zásilku se zbožím si pojistit. Zboží zaslané na dobírku prodávající nepřebírá.
8.9. Začátek reklamačního řízení je zároveň dnem uplatnění reklamace. Reklamované zboží je nutno doručit na poštovní adresu prodávajícího.
8.10. Kupující je povinen reklamovat vady zboží u prodávajícího bez zbytečného odkladu, jinak kupujícímu zaniká právo vůči prodávajícímu na bezplatné odstranění vady.
8.11. Prodávající vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve vhodné formě zvolené prodávajícím. ve formě mailu nebo v písemné podobě, ve kterém je povinen přesně označit vady zboží v souladu s ust. § 18 odst. 1 písm. 5 Zákona a poučit spotřebitele o jeho právech, které mu vyplývají z ust. § 622 a ust. § 623 občanského zákoníku. Je-li reklamace uplatněna prostřednictvím prostředků dálkové komunikace, prodávající je povinen potvrzení o uplatnění reklamace doručit kupujícímu ihned; není-li možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace.
8.12. Na základě rozhodnutí kupujícího, které ze svých práv ve smyslu ust. § 622 a ust. § 623 Občanského zákoníku uplatňuje je prodávající nebo určená osoba povinna určit způsob vyřízení reklamace podle ust. § 2 písm. m) zákona ihned, ve složitějších případech do 3 pracovních dnů od začátku reklamačního řízení, v odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení stavu zboží nejpozději do 30 dnů ode dne začátku reklamačního řízení. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu zboží za nové zboží. O ukončení reklamačního řízení a výsledku reklamace informuje prodávající kupujícího formou dohodnutou mezi oběma smluvními stranami (e-mailem nebo doporučeným dopisem) a zároveň bude kupujícímu spolu se zbožím doručen reklamační protokol.
8.13. Kupující nemá právo uplatnit záruku na vady, na které byl prodávajícím v době uzavírání smlouvy upozorněn.
8.14. Prodávající může po dohodě s kupujícím nahradit vadné zboží jiným obdobným zboží se srovnatelnými technickými parametry, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže.
8.15. Nárok na uplatnění záruky u prodávajícího kupujícím zaniká
a) nepředložením dokladu o zaplacení nebo příslušenství,
b) neoznámením zjevných vad při převzetí zboží,
c) uplynutím záruční doby zboží,
d) mechanickým poškozením zboží způsobeným kupujícím,
e) přirozeným opotřebováním zboží - věci (nebo jejich částí) způsobené používáním,
f) používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí,
g) neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží,
h) poškozením zboží nadměrným zatěžováním, nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy platnými v ČR,
i) poškozením zboží neodvratitelnými a/nebo nepředvídatelnými událostmi,
j) poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,
k) neodborným zásahem, poškozením při dopravě, poškozením vodou, ohněm, statickou či atmosférickou elektřinou nebo jiným zásahem vyšší moci,
l) zásahem do zboží k tomu neoprávněné osoby.
8.16. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci a ukončit reklamační řízení jedním z následujících způsobů:
a) odovzdaním opraveného tovaru,
b) výměnou zboží za nové zboží - resp. prodávající může po dohodě s kupujícím nahradit vadné zboží jiným obdobným zbožím se srovnatelnými technickými parametry, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže.
c) vrácením kupní ceny zboží,
d) vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží,
e) odůvodněným zamítnutím reklamace zboží.
8.17. Prodávající je povinen o způsobu určení způsobu vyřízení reklamace ao vyřízení reklamace kupujícímu vydat písemný doklad nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace prostřednictvím poskytovatele poštovní nebo kurýrní nebo donáškové služby, nebo prostřednictvím e-mailu.
8.18. Záruční doba je 24 měsíců (pokud není pro konkrétní případy stanovena jiná záruční doba, produkty druhé třídy) a začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl používat zboží z důvodu záruční opravy zboží.
8.19. V případě výměny zboží za nové obdrží kupující doklad, na kterém bude uvedeno vyměněné zboží, a případné další reklamace se uplatňují na základě původního dodacího listu a tohoto reklamačního dokladu. v případě výměny zboží za nové začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží, ale pouze na nové zboží.
8.20. Všechny záruční opravy jsou v případě, že do doby jejich uplatnění nezanikl nárok na uplatnění záruky těchto všeobecných obchodních podmínek, bezplatné.
8.21. Pokud jde o odstranitelnou vadu, bude reklamace vyřízena v závislosti na rozhodnutí kupujícího podle těchto reklamačních a obchodních podmínek následujícím způsobem:
a) prodávající zajistí odstranění vady,
b) prodávající vadné zboží vymění - prodávající může po dohodě s kupujícím nahradit vadné zboží jiným obdobným zbožím se srovnatelnými technickými parametry.
8.22. Pokud se jedná vadu, kterou nelze odstranit, nebo o jednu vícekrát opakovanou odstranitelnou vadu, nebo o větší počet různých odstranitelných vad, a které brání tomu, aby mohlo být zboží řádně užíváno jako bez vady, prodávající vyřídí v závislosti na rozhodnutí kupujícího podle těchto reklamačních a obchodních podmínek reklamaci následujícím způsobem:
a) výměnou zboží za nový kus, resp. po dohodě se zákazníkem za jiné zboží stejných nebo podobných funkčních parametrů,
b) v případě, že nemůže prodávající provést výměnu zboží za jiné, vyřídí reklamaci vystavením dobropisu na vadné zboží.
8.23. Vyřízení reklamace se vztahuje pouze na vady uvedené ve formuláři pro uplatnění reklamace. Pro účely reklamace se za vícekrát opakovanou odstranitelnou vadu považuje výskyt jedné odstranitelné vady více než dvakrát. Pro účely reklamace se za větší počet různých odstranitelných vad považuje výskyt více než tří různých odstranitelných vad současně.
8.24. Oprávnění kupujícího k uplatnění reklamace vady zboží je poté, co využil svého práva a požádal prodávajícího o odstranění vady zboží podle těchto reklamačních a obchodních podmínek zkonzumované a bez ohledu na výsledek reklamace již opětovně není oprávněn pro tutéž jedinečnou vadu (ne vadu stejného druhu) ) uplatňovat reklamaci opakovaně.
9. Osobní údaje a jejich ochrana
9.1. Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je fyzickou osobou je povinen oznámit prodávajícímu své jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště včetně PSČ, číslo telefonu a mailovou adresu. Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je právnickou osobou je povinen oznámit prodávajícímu své obchodní jméno, adresu sídla včetně PSČ, IČO, DIČ, číslo telefonu a mailovou adresu.
9.2. Kupující zasláním objednávky prodávajícímu prohlašuje, že souhlasí ve smyslu ust. § 11 ods. 1 zákona č . 122/2013 Z. ze ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZnOOÚ"), aby prodávající zpracoval a uschovával jeho osobní údaje, zejména ty, které jsou uvedeny výše a/nebo které jsou potřebné při činnosti prodávajícího a zpracovával je ve všech svých informačních systémech a za účelem uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím.Prodávající se zavazuje, že bude s osobními údaji kupujícího zacházet a nakládat v souladu s platnými právními předpisy ČR.Kupující uděluje prodávajícímu tento souhlas na dobu neurčitou.Prodávající po splnění účelu zpracování zajistí bezodkladně likvidaci osobních údajů kupujícího.Souhlas se zpracováním osobních údajů může kupující odvolat kdykoliv písemnou formou.Souhlas zanikne ve lhůtě 1 měsíce od doručení odvolání souhlasu kupujícím prodávajícímu.
9.3. Kupující má právo a možnost aktualizovat osobní údaje přímo v on-line režimu na web stránce internetového obchodu, v zákaznické sekci, ihned po přihlášení.
9.4. Prodávající prohlašuje, že osobní údaje bude získávat výlučně za účelem uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím.
9.5. Prodávající prohlašuje, že bude získávat osobní údaje pro jiné účely než jsou uvedené v OPŠ zvlášť a zajistí, aby se osobní údaje zpracovávaly a využívaly výlučně způsobem, který odpovídá účelu, pro který byly shromážděny a že je nebude sdružovat s osobními údaji, které byly získány. pro jiné účely.
9.6. Prodávající prohlašuje, že bude zpracovávat osobní údaje v souladu s dobrými mravy a bude jednat způsobem, který neodporuje ZnOOÚ ani jiným obecně závazným právním předpisům a ani je nebude obcházet. Prodávající prohlašuje, že souhlas dotčené osoby si nebude vynucovat a ani podmiňovat hrozbou odmítnutí smluvního vztahu, služby, zboží nebo povinnosti stanovené prodávajícímu.
10. Odstoupení od kupní smlouvy
10.1. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží dohodnutého v kupní smlouvě přerušil výrobu nebo provedl tak závažné změny, které znemožnily realizaci splnění povinností prodávajícího vyplývajících z kupní smlouvy nebo z důvodů vyšší moci nebo jestliže ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze od něj spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží zákazníkovi ve lhůtě stanovené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě. Prodávající je povinen o této skutečnosti informovat kupujícího obratem, nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne přijetí objednávky a v případě úhrady kupní ceny nebo její části budou zákazníkovi finanční prostředky vráceny ve lhůtě nejpozději 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy převodem na účet určený kupujícím, nebo poštovním poukazem na adresu kupujícího, pokud se s prodávajícím nedohodne jinak.
10.2. Kupujícímu, je-li spotřebitel, vzniká právo na odstoupení od kupní smlouvy za podmínek upravených zákonem č.j. č. 102/2014 Zz o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji ve znění pozdějších předpisů (dále jen "Zákon o ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji") a to do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Kupující má právo v rámci této lhůty zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako je obvyklé při nákupu v klasickém „kamenném“ obchodě a to v rozsahu potřebném ke zjištění povahy, charakteristik a fungování zboží. Odzkoušet však neznamená začít zboží používat a následně jej vrátit prodávajícímu. Spotřebitel je zodpovědný za jakékoli snížení hodnoty zboží.
10.3. V souladu s § 12 ods. 5 výše uvedeného zákona spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou:
a) poskytování služby, pokud se služba začala plnit se souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy,
b) prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele nebo zboží, které vzhledem k jeho vlastnostem nelze vrátit,
c) prodej audiovizuálního díla, zvukového záznamu nebo zvukově-obrazového záznamu uměleckého výkonu nebo multimediálního díla, které spotřebitel rozbalil, resp. počítačového programu pokud proběhla jeho instalace.
10.4. Prodávající jasným, jednoznačným, srozumitelným a nezaměnitelným způsobem informoval před odesláním objednávky kupujícího o předsmluvních informacích, týkajících se reklamační, platebních, obchodních, přepravních a jiných podmínkách.
10.5. Odstoupení od smlouvy musí kupující učinit písemnou formou a to prostřednictvím doporučené pošty zaslané na adresu sídla prodávajícího uvedenou v sekci Kontakt, e-mailem, nebo jiným nezpochybnitelným způsobem, že došlo k odstoupení od smlouvy.
10.6. Odstoupení od kupní smlouvy dle těchto všeobecných obchodních podmínek musí obsahovat identifikaci kupujícího, číslo a datum objednávky, přesnou specifikaci zboží, způsob, jakým má prodávající vrátit již přijaté plnění zejména číslo účtu a/nebo poštovní adresu. Zároveň s odstoupením od kupní smlouvy je povinen doručit prodávajícímu zboží spolu s příslušenstvím, dokladem o zaplacení a podle možnosti v originálním obalu a doporučujeme zásilku pojistit.
10.7. V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu nepoužité zboží ve smyslu těchto všeobecných obchodních podmínek, vrátí prodávající kupujícímu již zaplacenou kupní cenu za zboží uvedenou v závazném akceptování objednávky nebo její část ve lhůtě nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy. Úhrada bude provedena stejným způsobem, jaký kupující použil při platbě prodávajícímu, pokud kupující neuvedl jiný způsob úhrady ve formuláři na odstoupení od smlouvy, a to bez účtování jakýchkoli dalších poplatků.
10.8. Prodávající vrátí při platném odstoupení od smlouvy ve smyslu těchto všeobecných obchodních podmínek kupujícímu kupní cenu zaplacenou za zboží včetně poštovních nákladů, které kupující vynaložil při objednání zboží. Náklady spojené na vrácení zboží nese kupující v případě, že zboží plně odpovídalo kvalitativním požadavkům a zároveň nebylo vadné.
10.9. V případě, že kupující nesplní některou povinnost uvedenou v těchto všeobecných obchodních podmínek, odstoupení od kupní smlouvy není platné a účinné a prodávající není povinen vrátit kupujícímu kupní cenu a zároveň má nárok na úhradu nákladů spojených s odesláním zboží zpět kupujícímu.
10.10 V případě, že zboží nakupujete v souvislosti s vaší podnikatelskou činností (o čem rozhoduje uvedení IČO na nákupním dokladu), právo na odstoupení nevzniká, nakolik obchodní zákoník tuto možnost neumožňuje.
Formulář pro odstoupení od smlouvy
11. Recenze u výrobků
Vyhrazujeme si právo nezveřejnit u výrobků recenze, které obsahují nevhodné výrazy, jsou nepravdivé, nesouvisí s daným produktem, odkazují na externí stránky nebo jakýmkoli jiným způsobem poškozují jméno naší společnosti.
12. Závěrečná ustanovení
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto všeobecných obchodních podmínek. Povinnost písemného oznámení změny v těchto všeobecných obchodních podmínkách je splněna umístěním na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího. V případě, že je kupní smlouva uzavřena v písemné formě, jakákoli její změna musí mít písemnou formu.
Smluvní strany se dohodly, že komunikace mezi nimi bude uskutečňována zejména ve formě e-mailových zpráv resp. prostřednictvím listovních zásilek.
Na vztahy neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami se vztahují příslušná ustanovení Občanského zákoníku, Zákona, zákona č.j. o elektronickém obchodu ao změně zákona č. 22/2004 Sb. o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele ao změně některých zákonů ve znění zákona č. 128/2002 Sb. 284/2002 Zz ve znění pozdějších předpisů a Zákona o ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji. Na vztahy neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami, které vznikly mezi prodávajícím a kupujícím, kterým je obchodní společnost nebo fyzická osoba – podnikatel, se vztahují příslušná ustanovení Obchodního zákoníku.
Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti vůči kupujícímu odesláním elektronické objednávky kupujícím.
Odesláním objednávky zákazník vyjadřuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami, v plném rozsahu porozuměl jejich obsahu a že s nimi souhlasí.
V Nitranském Rudně dne 7. 5. 2022
Orgán dozoru:
Inspektorát SOI pro Trenčínský kraj
Hurbanova 2944/59 911 01 TRENČÍN
Odbor výkonu dozoru